pondělí 5. května 2008

Hledáte práci?

Jak asi postupuje člověk, který hledá práci. Podívá se do novin, koupí se nějaké speciální inzertní noviny, ale to asi dělali lidé ve velké míře zpět. Nyní vede asi hlavní cesta zájemců o nové pracovní místo na internet a patrají při hledání nového zaměstnání tam. Samozřejmě namítnete, že jsou i další skupiny. Některé zavede myšlenka najít si novou práci před bránu pracovního úřadu a někteří zkusí své známé.
Ale dost již bylo napsáno úvah, vás všechny kteří tyto řádky čtete zajímá co bude následovat, co chci tímto asi tak říci. Tak tedy dobrá,dost psaní a jdeme k věci.
Nedávno mě zaskočilo, když jsem na internetu a v novinách zahlédl inzerát, nabízející místo testovače kondomů. Hned jsem se přirozeně rozzářil a začal hledat kontaktní informace. Na koho se obrátit? Kde začít?
Začal jsem tedy pátrat a nalezl odkaz na internetové stránky inzerenta, kde přišla další pozitivní informace. Na toto místo se určitě dostanu, hledali deset tisích zájemců. Nelenil jsem a započal jsem s vyplňováním kontaktního formuláře. Tak ještě poštovní směrovací číslo a bude hotovo. Dopsal jsem jej a zvolil odeslat a ouha. Obsazeno! Na toto místo byl takový zájem uchazečů, že bylo beznadějně obsazeno již po třech dnech od uveřejnění inzerátu. A co jsem se také dozvěděl? V čem vlastně měla tkvět ona práce testovače kondomů?
Žádná pradovní doba, žádné náročné podmínky. Jednalo se o reklamní kampaň firmy Durex, která byla spojena průzkumem. Pokud jste se přihlášili do nové práce, tak vám bylo zasláno balení kondomů a na oplátku jste měli pro firmu Durex vyplnit dotazník ze kterého by byla nožné získat další informace pro vývoj a výrobu kondomů.
Čtěte a důkladně provčřujte informace z inzerátů, než se pro něco nadchnete.
S pozdravem
Kondom.tym

Žádné komentáře:

Okomentovat