pátek 4. ledna 2008

Tak mám blog...

Tak jsem si založil svůj první blog. Ještě nevím, zda jej vydržím psát. Jak jej budu psát pravidelně. Jak moc se jeho obsah rozroste. Do jakých všech oborů nakoukne a jakým směrem se bude s postupujícím časem řítit...
Jedno téma je zatím jasné. Jak již samotný název napovídá, tak pilířem článků bude psaní o kondomech. Četl jsem o kondomech jeden článek na internetových stránkách, už ani nevím, kde jsem na něho v té spleti různých stránek narazil a překvapilo mě, jak moc druhů, variant a různých tvarů kondomů se u nás doma i po celém světě vyrábí. Stejně bohatá a zajímavá je historie, po níž se tato pomůcka, chránící před nechtěným rodičovstvím a stavící zeď proti různým nemocem...
Proto jsem se rozhodl, že věci, které se o této pomůcce dozvím zaznamenám a uveřejním na tomto blogu. No a pokud se mě bude zdát nějaký link užitečný ať už se nachází u nás doma či ve světě, tak ho zde po uvážení užitečnosti pro Vás, čtenáře, také uveřejním.
Nové články týkající se dalšího směřování tohoto blogu:

S pozdravem
kondom.tym

Žádné komentáře:

Okomentovat